Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Використовуючи інформаційно-комунікаційні технології я можу залучити учнів до активної роботи як на уроці, так і вдома. Ця можливість є дуже цікавою і продуктивною, але потрібно дотримуватися певних правил. Саме ці правила я для себе сьогодні і створила, а може систематизувала. Що я визначила для себе головним: я маю чітко формулювати завдання, сапрямовувати дітей на використання "позитивних" інтернет ресурсів, стимулювати до роботи цікавими ідеями. Для оцінювання я можу використовувати різноманітні сервіси (шаблони, бланки, опитувальники...) Я спланувала діяльнсть учнів в даному проекті, розписала різноманітні завдання. На основі цього плану розробила зразок учнівської роботи, але він потребує вдосконалення, оскільки я хочу зробити його дійсно цікавим та захоплюючим. Для самостійного оцінювання учнів, вважаю, що доцільним буде створення онлайн -форм оцінювання, до яких дитина зможе звернутися, використавши відповідне посилання.
Тетянко,ти молодець.
ВідповістиВидалитиЯ бачила,як ти працюєш,скільки ти зробила під час цього модуля.Подумай тільки над питанням,як при створенні ученівського блогу переконатися,що дитина досягла навчальних цілей.Бажаю тобі успіхів.
Дякую!
ВідповістиВидалитиТетяно, Ви молодець!!! Я бажаю Вам успіху!!!
ВідповістиВидалити