четвер, 28 листопада 2013 р.

Модуль 7. Рефлексія

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Використовуючи інформаційно-комунікаційні технології я можу залучити учнів до активної роботи як на уроці, так і вдома. Ця можливість є дуже цікавою і продуктивною, але потрібно дотримуватися певних правил. Саме ці правила я для себе сьогодні і створила, а може систематизувала. Що я визначила для себе головним: я маю чітко формулювати завдання,  сапрямовувати дітей на використання "позитивних" інтернет ресурсів, стимулювати до роботи цікавими ідеями. Для оцінювання я можу використовувати різноманітні сервіси (шаблони, бланки, опитувальники...) Я спланувала діяльнсть учнів в даному проекті, розписала різноманітні завдання. На основі цього плану розробила зразок учнівської роботи, але він потребує вдосконалення, оскільки я хочу зробити його дійсно цікавим та захоплюючим.  Для самостійного оцінювання учнів, вважаю, що  доцільним буде створення онлайн -форм оцінювання, до яких дитина зможе звернутися, використавши відповідне посилання.

3 коментарі:

  1. Тетянко,ти молодець.
    Я бачила,як ти працюєш,скільки ти зробила під час цього модуля.Подумай тільки над питанням,як при створенні ученівського блогу переконатися,що дитина досягла навчальних цілей.Бажаю тобі успіхів.

    ВідповістиВидалити
  2. Тетяно, Ви молодець!!! Я бажаю Вам успіху!!!

    ВідповістиВидалити