середу, 27 листопада 2013 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: додати зацікавленості, допомогти їм готуватися до уроку, урізноманітнити роботу за комп'ютером. Під час вивчення цього модуля я пригадала про важливість авторського права у нашому житті. Обов'язково закцентую увагу своїх учнів на цьому  питанні. Як на мене, було мало часу запропоновано для пошуку корисних сайтів, які можна використати для роботи над проектом. Отримала, корисні для мене, форми оцінювання сайтів. В своїй практиці я ніколи не спілкувалася з учнями в соціальних мережах, але, вважаю, що це буде корисним. Отримані сьогодні знання (особливо адреси корисних сайтів), впевнена, допоможуть мені у досягненні цілей, які я визначила на цьому проекті.

Немає коментарів:

Дописати коментар